Spørsmål & svar

Jeg ønsker å avslutte mitt medlemskap…

Vi ønsker å gjøre alle deler av medlemskapet ditt enkelt. Send oss en mail før siste dag i desember med navn og medlemsnummer dersom du ønsker å melde deg ut. Du kan også bruke kontaktskjema og velge “utmelding” som tema. Det er viktig at tidsfristen overholdes ettersom klubben betaler avgift på alle registrert medlemmer ved påbegynt sesong. Vi sender deg en bekreftelse så raskt utmeldingen er gjennomført.

Jeg lurer på hvor lenge banen er åpen?

Banens åpningstider er fra 07:00 til 21:00. Det betyr at så lenge man booker starttid innenfor denne tidsrammen så kan man spille på banen. Når det gjelder sesongen så er banen åpen fra midten av april til slutten av oktober. Hold deg oppdatert via våre nyheter.

Jeg har spørsmål angående medlemskapet mitt?

Opplever du problemer med Golfbox? Mangler du handicap-registrering? Eller har du vært meldt overgang fra en annen klubb? Kontakt oss direkte slik at vi kan hjelpe deg med registrering.

Hvor mye koster det å være medlem hos LGK?

Fritt spill medlemskapet vårt koster 2000 NOK. Dette medlemskapet inkluderer en ubegrenset mengde golf ila sesongen. Finn mer informasjon under våre priser.