Fasiliteter

Treningsområdet

Driving range

Lommedalen GK har en stor driving range med 20 utslagsmatter, hvorav fem er under tak. Rangen heller svakt oppover nesten 250 meter og fungerer som et bra trenings/oppvarmings området før man eventuelt skal ut og spille. Pris per kurv er 40,– og betales med kort på ballmaskinen. Fra sesongen 2024 har golfanlegget investert i en helt ny ballmaskin og nye baller.

Se vår baneguide for mer info.

golfkurs-trening-bunker-slag-golf-kølle-2021.jpeg

Bunkere

Ved siden av driving rangen er det lagt opp til bunker-trening hvor man også kan slå i full lengde ut over rangen. For å gjøre spillet mer variert og dynamisk så er det viktig å kunne slå fra bunker posisjon og vi tilbyr opptil flere trenings-bunkere som er godt vedlikeholdt.

Visste du at? En wedge har ekstra løft og brukes for eksempel når vi skal slå ut av en bunker eller slå korte, høye slag inn på greenen.

golfkurs-trening-green-baller-putter-treningsanlegg.jpeg

Greener

​Anlegget vårt har et stort nærspillområde med to greener, hvor man kan trene put, chip og innspill opp mot 100 meter. Det gjør treningsområdet vårt til et fullverdig treningsanlegg for alle.

Klubbhus & proshop

unsplash-image-3o_7XOrqGcA.jpg

Servering.

Lommedalen GK tilbyr mat og drikke serving i klubbhuset. Her finner du samtidig en rekke snacks som du kan ta med deg ut på banen mens du spiller. I sommer månedene serverer vi også drikke ute på banen.

unnamed (1).jpg

Vareutvalg.

I løpet av sesongen så er det mulig å både leie og kjøpe golfutstyr hos oss. Vi tilbyr et veldig basic sett med golf varer inkludert nybegynner sett, pegger, hansker og baller. Ta kontakt med proshoppen for spørsmål.

Betaling

Lommedalen Golf forsøker å være en innovativ klubb som tilrettelegger på best mulig måte for våre medlemmer og gjester slik at alle spillere får en enkel golf opplevelse. Det er årsaken til at vi ønsker at flest mulig betaler via VIPPS når det gjelder greenfee og medlemskap. Golf utstyr mat og drikke betaler man i proshop. Baller til driving range betaler man direkte med bankort på ballmaskin.

Utenom klubbhusets åpningstider så betaler man også med VIPPS. Nummeret til Lommedalen Golf er 18068 og ligger registret med navnet Lommedalen Golfbane AS.