Sesongslutt 2021

Lommedalen Golfklubb ønsker å takke alle for en bra sesong. Både medlemmer og gjester har brukt fasilitetene jevnt gjennom året og det er gledelig å se hvilket miljø dette skaper. Klubben er stolt over å tilby en opplevelse hvor alle er velkomne; en opplevelse som er transparent, trygg og gledelig for alle.

Dette var en sesong som var preget av pandemien hvor klubben og spillere var nødt til å ta forhåndsregler. Klubben forsøkte å legge tilrette på best mulig måte for at forandringene ikke preget opplevelsen i for stor grad, og opplever at mange spillere har kommet med gode tilbakemeldinger!

Klubben har et svært attraktivt medlemstilbud for tiden. Både greenene og tee-boksene på denne ni-hullsbanen er kunstgress. Fairwayene er i god stand. Klubben har også et meget bra treningsanlegg. Hyggelig betjening!

- Google anmeldelse

Da sesongen hos Lommedalen Golfklubb startet i april (to uker før andre klubber i nærområdet) så var det uvisst hvordan situasjonen ville utvikle seg. Interessen for golf forble og det skulle vise seg å bli en sesong med bra vær. Banen og fasilitetene er finere enn noen gang, og på slutten av sesongen kan Lommedalen Golfklubb stolt melde om at vi har holdt åpent fire uker lengre enn de fleste klubbene i nærområdet. Dette er takket være kunstgress på greener og tee-off steder. Det er ikke uten grunn at vi har blitt en av de mest populære banene på Østlandet.

Nå jobber vi med å planlegge neste sesong, hvor vi kommer til forbedre opplevelsen ytterligere. Vi bygger videre på vårt konsept som setter medlemmene i fokus, hvor vi gir alle tilgang og en god forståelse for hva golf er. Slik bygger vi en inkluderende kultur som gir de beste opplevelsene.

Vi håper å kunne inspirere nye og eksisterende golfere gjennom et utilgivelig fokus på trivsel blant våre medlemmer. Vi ser frem til en ny sesongen og ønsker alle velkommen tilbake i 2022.

Med vennlig hilsen,

Lommedalen Golfklubb.