Scorekort 2022

lommedalen-golf-scorekort-lokale-regler-2021.png

Lokale Regler

Det er viktig å ta en hensyn til lokale regler når man spiller. Hver enkelt klubb har samtidig ulik kultur. Vi ønsker vel og merke å gi alle tilgang, og samtidig utdanne våre spillere så de virkelig kan delta i kulturen - for å drive en ny æra av golf opplevelser - ved å inspirere folk til å spille golf året rundt gjennom et uforgivelig fokus på våre medlemmers velvære.

lommedalen-golfbane-scorekort-baneguide-2021.png

Scorekort

Scorekort tillater golfere å spore poengsummen deres, samt gi viktig informasjon om banen. Den totale poengsummen er basert på slag og handicap og sammenlignet med de andre spillerne for å bestemme en vinner. Hvis du sporer din egen fremgang som golfspiller kan det være nyttige som en ikke-konkurransedyktig referanse. Å forstå gol kan virke vanskelig med alt av tall og sjargong, men du vil finne det enkelt når du lærer hva alt betyr.