Påmelding Klubbmesterskap

Da er det klart for klubbmesterskapet sesongen 2021. Lommedalen Golfklubb ønsker herved alle sine medlemmer hjertelig velkommen til å delta på det som blir en forrykende golfdag søndag 22. august. Vi lover en sosial turnering med golf og moro!

Startkontingent er lik 320 NOK og dette dekker lunsj og én mineralvann per person. Betaling skal skje i forbindelse med påmelding og man betaler via Vipps til 609180 Lommedalen Golfklubb.

Husk at påmeldingen er åpen frem til onsdag 18. august kl 12:00. Vi spiller slagspill med bruttoslag i alle klasser. Instruksjoner til hvordan man gjennomfører påmelding finner man nedenfor. Se bilde.

Logg inn med din Golfbox bruker >

Trykk på klubbturnerninger på hovedmenyen >

Scroll ned og se under august >

Velg Klubbmesterskap Lommedalen GK 2021 >

Trykk meld på her >

Trykk fortsett >

Gratulerer, du er meldt på!

Bruk Golfbox til påmelding for klubbmesterskapet 2021.

Oppsettet for årets mesterskap er årets stableford spiller, og alle konkurrerer sin egen klasse. For de som ikke er så kjent med golf terminologien så er stableford er et scoringssystem i golf, som i stedet for å telle det totale antall slag som er tatt, innebærer å score poeng basert på antall slag som tas på hvert hull.

Starttid for turneringen er kl 10:00 og man spiller totalt 18 hull. Henting av scorekort må skje senest 30 minutter før starttiden man får utdelt. Startlisten vil bli hengt opp i klubbhuset og lagt ut på golfbox i forkant av mesterskapet.

Nedenfor finner man klasse inndelingene – Bruttoslag i alle klasser:

Klasse 3. Herrer                 (22 - 54 år)            Klasse 4.  Damer                ( 22 - 49 år)

Klasse 5. Herrer Senior     (55 - 74 år)            Klasse 6.  Damer Senior     (50 – 74 år)

Klasse 7. Veteraner herrer (75 + Rød tee)    Klasse 8.  Veteraner damer       (75 +)

Årets klubbmesterskap kommer til å bli et flott arrangement, og vi forventer å se mange av dere på startstreken som alltid. Husk at dette også en unik mulighet til å bli bedre kjent med andre medlemmer i klubben. Etter turneringen er nemlig alle deltakerne invitert til grilling og premieutdeling. Dersom du har spørsmål vedrørende arrangementet ta kontakt med vår styreformann
Kjell Søderberg.

kjell.golf@gmail.com