Klubbkvelder 2021

Hei, alle medlemmer! Vi håper alle har hatt en super sommer. I Lommedalen er vi fullt i gang med høst-sesongen og banen begynner å fylle seg opp igjen. Lange høst-kvelder kan by på utrolige golf opplevelser og i Lommedalen er det som regel ikke mangel på nydelig natur. Banen ligger i slikt et utrolig natur-område og både medlemmer og gjester har tidligere vært imponerte over de fine fargene som august/september kan by på.

Åpning av en ny del av sesongen betyr samtidig et nytt sett med klubbkvelder. Hver mandag spiller vi klubbturnering på LGK og det inkluderer 9 hull med start kl. 17.30. Fremmøte er 15 min før slik at alle kan registreres. Turneringene er hyggelige og uhøytidlige som gjør det til en omgjengelig opplevelse for både trening og moro. Vi introduserer en ny spill-form hver mandag slik at alle deltagende opplever klubb-kveldene som varierte.

Vi avslutter hver kveld med kaffe, vaffel og premieutdeling. Startkontigent er NOK 100. Vi spiller hver mandag så lenge været og banen tillater. Turneringene ligger i Golfbox; husk påmelding innen kl. 20.00 søndag kveld. Vi ønsker alle velkommen, og håper at både medlemmer og gjester for en fin høst-sesong!

kontakt@lommedalengolf.no

Med vennlig hilsen,