Sesongåpning 2022

BANEN OG ANLEGGET ER ÅPENT

Det betyr at du kan:

• Bruke driving rangen for å trene

• Booke tid i Golfbox

• Spille som normalt på banen

• Ta turen innom for å handle i vår helt nye pro shop!

• Booke VTG-kurs gjennom vårt profesjonelle trener-team

• Bruke resten av trenings-anlegget på normal måte

Lommedalen GK ønsker herved alle medlemmer og gjester velkommen til en helt ny sesong med golf-moro. Vi håper både proffe og nybegynnere er klare for å ta fatt på en ny sesong hvor vi har gjennomgått diverse oppgraderinger. Det innebærer først og fremst en helt ny pro shop med et eksklusivt utvalg av spennende golf-produkter til alle aldre og nivåer. Petter ønsker dere velkommen til en uformell introduksjon av vårt sortiment, uavhengig av hva du er på jakt etter. Velkommen!

Vi tilbyr samtidig i 2022 muligheten for VTG-kurs for nybegynnere, og personlig timer for de mer erfarne, gjennom et profesjonelt trener-team med lang erfaring innenfor golf-bransjen. Dette er to oppgraderinger vi har installert for å virkelig bringe den ultimate golf-opplevelsen til Lommedalen. Og som alltid så skal det være enkelt og rimelig.

Vi ønsker alle en fin start på årets sesong, og hjertelig velkommen til Lommedalen GK!

Forrige

Vår visjon - Et anlegg for alle!

Neste

Påsketilbud for medlemmer!