Vår visjon - Et anlegg for alle!

Lommedalen Golf fremstår som et komplett golfanlegg hvor alle kan føle seg hjemme både på og utenfor banen. Vår golfanlegg består av en meget hyggelig og utfordrende 9-hullsbane i flotte omgivelser. Vi har et av de fineste treningsanleggene med består av en stor og bred driving range, putting & chipping greener, samt et isolert område for innspill på green. Tilslutt tilby vi også trivelige klubblokaler med en stor, fin proshop med hyggelig betjening.

Det er visjonen til Lommedalen Golf å gjøre golf tilgjengelig for alle som ønsker å spille, i en atmosfære som er hyggelig, miljøskapende og hvor alle kan føle seg velkommen. Har du spørsmål vedr. medlemskap eller andre ting kan du sende mail til kontakt@lommedalengolf.no eller lese mer info her på vår hjemmeside.

Velkommen!

Velkommen - Schiager de Sousa Golf!

Neste

Sesongåpning 2022