Sesongstart 2021

I motsetning til mange bedrifter under pandemien, var golfbanene i stand til å holde åpent i fjor. Nå med varmere temperaturer og flere som blir vaksinert, forventer man en travel golf sesong i 2021. Denne gangen i fjor var golf en av de få aktivitetene folk kunne delta i. Et år senere har LGK sett en stor økning i salg av medlemskap, og vi ønsker å invitere alle tidligere og nye medlemmer velkommen tilbake!

Lommedalen GK har med dét åpnet banen. Vi ber alle som ønsker å spille om å booke tid i Golfbox. Dette er kanskje nytt for noen av våre nye medlemmer, men det er en veldig enkel prosess som tilsier at du holder av din starttid på banen til avtalt tid.

Når det gjelder driving rangen så er den åpen fra og med søndag 18.april. Det ligger an til å bli en super golf sesong så det gjelder å komme i gang med treningen tidlig. Klubben ønsker å informere om at det er potensielt stor pågang på vår sesongen, så vær tidlig ute. Vi gleder oss stort til å se både nye og gamle fjes fylle treningsanlegget vårt!

Det er samtidig viktig å bemerke seg at alle smittevernsregler fortsatt gjelder, og det kan være en god idé å lese igjennom retningslinjene fra Norsk Golf i forhold til golf og korona som spiller. Denne typen informasjon finner du på Norsk Golf sine hjemmesider.

Vi ønsker alle medlemmer en fantastisk sesong, og dersom noen skulle ha spørsmål så er det bare å ta kontakt med proshoppen!

kontakt@lommedalengolf.no

Med vennlig hilsen,