Velkommen - Schiager de Sousa Golf!

Lommedalen Golf ønsker Schiager de Sousa Golf velkommen.

Schiager de Sousa Golf AS (SDS Golf Academy) og Lommedalen Golf har inngått en samarbeidsavtale i forbindelse med pro-virksomheten på anlegget i Lommedalen. Målet er å styrke Lommedalen Golfklubb og kunne tilby medlemmer og gjester et profesjonelt treningstilbud i årene som kommer med alle typer kurs på vårt treningsanlegg. Det er slik vi ønsker å fremstå som en av de beste klubbene i vårt distrikt.

SDS Golf Academy drives av proene Knut Schiager og Fredrik de Sousa som har lang erfaring, kunnskap og lokal kjennskap etter syv år som ansvarlig for de samme tjenestene på Bærum Golfklubb og fremstår i dag som en av de beste og mest profesjonelle i golfbransjen.

Vi ser frem til et langsiktig og godt samarbeid med SDS Golf Academy og håper våre medlemmer og gjester for stor glede av deres kompetanse og tjenester i årene fremover.

Mer informasjon om kurs finner du her.

Velkommen!

Forrige

Sesongåpning 2024

Neste

Vår visjon - Et anlegg for alle!